woensdag 11 maart 2015

20 QUESTIONS NOBODY ASKS TAG #2


                 Hi! Waah, een nieuwe dag, een nieuwe 20 question nobody asks!! let's. get. started.

1. Wat is je minst favoriete film? 
Uhhh... ik denk..., frozen? HAHA grapjuh. Ik heb echt GEEN idee.

2. Waar zou je een geheime schat bewaren als je er één had?
In de piano.

3. Wat drink je tijdens (uit)eten?
Ice tea! zeker, ach dat vind ik echt me-ga lekker.

4. Waar dip je kipnuggets in?
Mmm... nergens in? ik vind ze misschien met sladressing lekker (euw?)

5. Wat is je favoriete eten?
Noodles, gado gado, tofu en... pasta, het liefst met zeevruchten (behalve zalm)

6. Welke film kijk je steeds maar weer?
Matilda en Rock of ages.

7. Laatste persoon die je gekust heb, jou gekust heeft?
Een kusje op mijn wang van mijn vader voor school vanmorgen!

8. Ben je ooit een scout geweest?
Nee, lol, ik wou wel maar de pakjes wou ik niet aan. Als jij ze aan hebt gehad, dit is geen belediging! :P

9. Zou je ooit naakt in een tijdschrift willen staan?
Nee?! ondergoed, mweh, weet ik ook nog niet zo.

10. Wanneer was de laatste keer dat je een kaart naar iemand stuurde op papier?
Naar Noa, voor kerst *-*

11. Kan je tanken?
Neeeeeeee...e? lol.

12. Heb je ooit een bon voor te hard rijden gekregen?
Nee! ik ben dertien en ik rij nog niet in auto's!

13. Ooit zonder benzine gestaan?
Zie 12.

14. Favoriete broodje.
Bruin broodje met roomkaas en bieslook! mjammie!

15. Het lekkerste ontbijt?
Uh, American pancakes!

16. Wat is je gemiddelde bedtijd?
22:30/23:00.

17. Ben je lui?
Ik hou wel van lui zijn, maar om mezelf nou lui te noemen... Mweh.

18.  Hoe kleed je je voor halloween?
We vieren niet echt halloween in nederland maar als dat wel zo zou zijn: Een zombiee!

19. Wat is je chinese geboortedatum dier?
Een slang, 2001!

20. Hoeveel talen spreek je?
5. Niet vloeiend hoor! Frans, Duits, Engels, Nederlands en een beetje nederlandse gebarentaal (een beetje!)

Eeeeeennn... Dat was het! wat vonden jullie ervan? Ik tag IEDEREEN om dit te doen, het is eigenlijk 100 questions nobody asks maar ik doe 5 keer twintig. Doendoen!

x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten