maandag 9 maart 2015

Maybelline Dream wonder nude Foundation


Jullie kennen hem vast wel: de youtube reclame. Een "make up artieste" bij de Victoria's Secret set (denk ik) met Adriana Lima. De foundation zou een bijzondere textuur hebben, ik vond de reclame wel grijpend, omdat het zo "anders" zou moeten zijn. Maar is het product ook echt zo goed?



Nou ging ik met mijn moeder naar fysio toen we er achter kwamen dat we een uur te vroeg waren. Het was koopavond (vrijdag) en we snelden even naar de winkel om even te kijken. daar stond hij dan: Een grote set-up met een klein potje in het midden en nog een kleiner potje ernaast. ik herkende het meteen, de Maybelline Wonder Foundation, met de sample ernaast (het nog kleinere potje).

Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik er naar toe snelde om het product op mijn hand uit te proberen was ik me-ga onder de indruk. Het voelde letterlijk alsof ik satijn over mijn hand heen wreef. Nou was er maar één kleur die ik kon uitproberen (ivory) wat ik wel jammer vond maar toen zag ik dat ergens anders in de winkel een hele chart stond met alle kleuren die uit waren in nederland + de samples! 

ik wist eigenlijk niet gelijk niet gelijk welke kleur ik moest pakken omdat de kleuren in het potje er nogal vaag uitzien, maar uiteindelijk had ik wel de goede kleur te pakken. ik probeerde hem op mijn kaaklijn en hij paste echt perfect. Ik voelde gelijk hoe licht hij valt op je huid, hij prikte echt totaal niet maar nog eens, hij zat nu alleen op mijn kaak. Ik was er echt helemaal weg van en snelde naar de kassa om hem te kopen.

Deze kleuren zijn verkrijgbaar:
Porcelain Ivory
Ivory
Classic Ivory
Nude (in nederland heten de kleuren anders, deze heet kaneel en dit is mijn kleur!
Creamy Natural
Sandy Beige
Pure Beige
Natural Beige
Medium Buff
Sun beige
Honey Beige
Coconut


Dit is hoe de applicator er uit ziet. Veel mensen klagen hierover omdat het onhandig zou zijn, maar zou jij dit op je gezicht gebruiken? De applicator is is dui-de-lijk een dropper, hiermee moet je dus drupjes op de achterkant van je hand platsen en dan met je vingers op je gezicht aanbrengen, er word zelfs in de reclame gezegd dat het een dropper is dus ik snap eigenlijk niet waarom je zou denken dat je dit plastic ding op je gezicht zou moeten smeren.


 Dit is het op mijn hand...
... En dit is het een beetje uitgesmeerd.


Ik ben overtuigd! Het voelt alsof je een klein laagje op je gezicht hebt en je gezicht kan nog ademen. Het geeft goede dekking en is makkelijk aan te brengen. Voor everyday is dit echt heel fijn, helemaal als je een beetje gestrest bent bijvoorbeeld door school of opleiding, dan is dit echt eventje fijn. Je moet het aan brengen als een crème wat ik persoonlijk niet zo'n fijn idee vind, omdat ik crème altijd in mijn gezicht masseer zodat het er in kan trekken, ik wil gewoon liever niet dat foundation in mijn huid trekt. :P 

Wat ik wel aanraad is om een lichte (met nadruk op LICHTE) concealer op probleem gebieden op je gezicht aan te brengen als je die hebt ten minste. Dus, als je wel wat geïrriteerde gebieden op je gezicht hebt zou ik goed geblende concealer gebruiken.

Zorg ervoor dat je gezicht schoon en compleet droog is voordat je deze foundation gebruikt en schud hem goed!

Dat was mijn review voor de Maybelline Dream Wonder Nude Foundation.

x

2 opmerkingen: