dinsdag 12 mei 2015

Peek in: vakantieee!

helloooo. Vandaag start ik mijn tweede vaste serie: Peek in. Dit is een soort van vlog, op een blog!! haha. Ik vertel wat er is gebeurt en wat ik de laatste tijd heb gedaan, met foto's die ik gemaakt heb.

Behalve deze dan, haha.

1. Nichtje <3
We hadden al een weekje vòòr de vakantie afgesproken dat mijn kleine nichtje en mijn oom voor een weekendje op bezoek kwamen. Het was echt gezellig, we gingen de eerst avond sushi eten in één van mijn twee lievelings restaurants en meppel. Die dag gingen we naar mijn meest favoriete plek in de wereld: het bos. Jep, ik ben officieel verslaafd aan het bos, ik ga binnenkort een yankeecandle bestellen in de geur Silver Birch, dat zijn die witte bomen. Er word gezegd dat die naar een bos ruikt. https://www.sensationalhome.nl/yankee-candle-geuren/silver-birch.html




2. Verjaardag
Mijn oom, tante en twee nichten wonen om de hoek bij ons (waarvan één mijn beste vriendin is!). De oudste was jarig een week daarvoor maar we vierden het op zondag. Het was heel leuk want er waren een paar hele jonge meisjes! Heel schattig! Daarna hebben we lekker Indonesisch gegeten!

3. Trein
Maandag ging ik met de trein alleen naar een vriendin in Friesland. We zijn gaan shoppen in leeuwarden. Ik heb echt een leuke tijd gehad! Daarna is zij meegekomen naar mij thuis en zijn we naar takens (discotheek) gegaan. Het was super!

Dit was het!

xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten